e-tips
  • Αρχική
  • Συμβουλές και κόλπα
    • windows
    • office
    • Προγράμματα Windows
    • Android
    • Συμβουλές
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Τεχνολογικά νέα
    • Android
    • Επιστημονικά Νέα
    • Νέα
  • Ενδιαφέρουσες σελίδες
  • Επικοινωνία
  • NewsLetter

Το facebook παρουσιάζει το Relevance Score για τις διαφημίσεις

Posted on 18/02/2015 Posted in Τεχνολογικά νέα .
facebook adds logo

Το facebook παρουσιάζει το Relevance Score για τις διαφημίσεις

 

Όπως ανακοίνωσε το facebook θα υιοθετήσει βαθμολογία για τις διαφημίσεις που το ονομάζει Relevance score ή σκορ σχετικότητας στα Ελληνικά. Αυτό θα είναι μια βαθμολογία σε που θα δείχνει πόσο σχετική είναι η διαφήμιση σε σχέση με το κοινό το οποίο απευθύνεται. Η βαθμολογία αυτή θα έχει κλίμακα από το 1 έως το 10 και όσο μεγαλύτερη θα είναι τόσο ποιο σχετική με το κοινό με το οποίο θα απευθύνεται.

Πως θα υπολογίζεται;

Σύμφωνα με το Facebook ο υπολογισμός της βαθμολογίας θα στηρίζεται στην θετική η αρνητική ανταπόκριση που προσδοκάτε ότι θα έχει η διαφήμιση από το κοινό στο οποίο απευθύνετε. Η υπολογιζόμενη θετική ή αρνητική ανταπόκριση θα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, αλλά θα περιλαμβάνει μετρήσεις όπως θεάσεις βίντεο, συνήθειες χρηστών κ.α. Το σκορ κάποιας διαφήμισης θα μπορεί να μεταβάλετε ανάλογα με την αλληλεπίδραση που θα έχουν οι χρήστες με την διαφήμισή σας.

 

Γιατί θα πρέπει να σας αφορά;

Θα ρωτήσει κάποιος πως ακόμη μια βαθμολογία του Facebook, θα τον βοηθήσει να προσεγγίσει νέου πελάτες. Μερικοί από τους τρόπους είναι η παρακάτω.

 Μπορεί να μειώσει το κόστος των διαφημίσεων

Σύμφωνα με το Facebook σκοπεύει να επιβραβεύσει αυτός οι οποίοι θα κάνουν ποιο σχετικές διαφημίσεις. Όσο μεγαλύτερο σκόρ θα έχει μια διαφήμιση τόσο μεγαλύτερη έκπτωση θα υπάρχει. Αν και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έκπτωση αυτή δεν έχει ανακοινωθεί από το Facebook, παρόλα αυτά, οποιαδήποτε μείωση στο κόστος, είναι φυσικά παραπάνω από ευπρόσδεκτη για τον διαφημιζόμενο.

 Μπορείτε να δείτε την προσδοκώμενη επίδραση της διαφήμισης πριν την δημοσιοποίηση της.

Αντί να δημοσιοποιήσετε την διαφήμιση σας και να περιμένετε να δείτε τα αποτελέσματα, μπορείτε από ποιο μπροστά να δείτε τι σκορ υπολογίζετε ότι θα έχει και έτσι να προβείτε σε αλλαγές στο κείμενο ή στις φωτογραφίες και να ελέγξετε πως αυτά επηρεάζουν το σκορ.

 Μπορείτε να δείτε μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο

Καθώς η διαφήμισή σας “τρέχει” μπορείτε να δείτε την βαθμολογία της σε πραγματικό χρόνο και έτσι να κάνετε αλλαγές αν χρειάζεται.

 

Τι θα πρέπει να έχετε στο νου για αυτή την βαθμολογία.

 Είναι απλά ένας αριθμός

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι είναι απλά μια ακόμη βαθμολογία. Για να αποφασίσετε αν μια διαφήμιση είναι αποδοτική για εσάς θα πρέπει να ελέγξετε και τις άλλες μετρήσεις που σας προσφέρει το Facebook.


 

Ο στόχος μια διαφήμισης είναι ποιο σημαντικός από έναν αριθμό.

Πολλές φορές αποσπάται η προσοχή μας στον κυκεώνα των μετρήσεων και ξεχνάμε το ποιο σημαντικό. Μια διαφήμιση κρίνεται πετυχημένη από το εάν πέτυχε τον στόχο που είχε ο διαφημιζόμενος στο κόστος που προϋπολόγιζε.

Tags: Facebook, Relevanse Score, Διαφήμιση .
« Κάμερες DSLR και ασφάλεια
Εγκατάσταση σκληρού δίσκου στα windows »

Leave a comment

Leave a comment Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Είσοδος/Εγγραφή

  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  • Ροή καταχωρίσεων
  • Ροή σχολίων
  • WordPress.org

Πρόσφατα άρθρα

  • Σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας στο skype
  • Δημόσια διαβούλευση για την προστασία τον προσωπικών δικαιωμάτων
  • Σκληρός δίσκος SSD 30TB από την Samsung
  • Αποθηκεύστε τις επαφές του κινητού σας στα Windows
  • Hackers αποκτούν πρόσβαση σε υπολογιστές χρησιμοποιώντας 0 day Bug στον flash

Kατηγορίες

  • Android (10)
  • office (1)
  • windows (13)
  • Ανακοινώσεις (1)
  • Ενδιαφέρουσες σελίδες (3)
  • Επιστημονικά Νέα (4)
  • Νέα (1)
  • Προγράμματα Windows (2)
  • Συμβουλές (47)
  • Τεχνολογικά νέα (38)

CyberChimps WordPress Themes

© e-tips