Το facebook παρουσιάζει το Relevance Score για τις διαφημίσεις
Όπως ανακοίνωσε το facebook θα υιοθετήσει βαθμολογία για τις διαφημίσεις που το ονομάζει Relevance score ή σκορ σχετικότητας στα Ελληνικά. Αυτό θα είναι μια βαθμολογία σε που θα δείχνει πόσο σχετική είναι η διαφήμιση σε σχέση με το κοινό το οποίο απευθύνεται. Η βαθμολογία αυτή θα έχει κλίμακα από το 1 έως το 10 και όσο μεγαλύτερη θα είναι τόσο ποιο σχετική με το κοινό με το οποίο θα απευθύνεται.
Πως θα υπολογίζεται;
Σύμφωνα με το Facebook ο υπολογισμός της βαθμολογίας θα στηρίζεται στην θετική η αρνητική ανταπόκριση που προσδοκάτε ότι θα έχει η διαφήμιση από το κοινό στο οποίο απευθύνετε. Η υπολογιζόμενη θετική ή αρνητική ανταπόκριση θα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, αλλά θα περιλαμβάνει μετρήσεις όπως θεάσεις βίντεο, συνήθειες χρηστών κ.α. Το σκορ κάποιας διαφήμισης θα μπορεί να μεταβάλετε ανάλογα με την αλληλεπίδραση που θα έχουν οι χρήστες με την διαφήμισή σας.
Γιατί θα πρέπει να σας αφορά;
Θα ρωτήσει κάποιος πως ακόμη μια βαθμολογία του Facebook, θα τον βοηθήσει να προσεγγίσει νέου πελάτες. Μερικοί από τους τρόπους είναι η παρακάτω.
Μπορεί να μειώσει το κόστος των διαφημίσεων
Σύμφωνα με το Facebook σκοπεύει να επιβραβεύσει αυτός οι οποίοι θα κάνουν ποιο σχετικές διαφημίσεις. Όσο μεγαλύτερο σκόρ θα έχει μια διαφήμιση τόσο μεγαλύτερη έκπτωση θα υπάρχει. Αν και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έκπτωση αυτή δεν έχει ανακοινωθεί από το Facebook, παρόλα αυτά, οποιαδήποτε μείωση στο κόστος, είναι φυσικά παραπάνω από ευπρόσδεκτη για τον διαφημιζόμενο.
Μπορείτε να δείτε την προσδοκώμενη επίδραση της διαφήμισης πριν την δημοσιοποίηση της.
Αντί να δημοσιοποιήσετε την διαφήμιση σας και να περιμένετε να δείτε τα αποτελέσματα, μπορείτε από ποιο μπροστά να δείτε τι σκορ υπολογίζετε ότι θα έχει και έτσι να προβείτε σε αλλαγές στο κείμενο ή στις φωτογραφίες και να ελέγξετε πως αυτά επηρεάζουν το σκορ.
Μπορείτε να δείτε μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο
Καθώς η διαφήμισή σας “τρέχει” μπορείτε να δείτε την βαθμολογία της σε πραγματικό χρόνο και έτσι να κάνετε αλλαγές αν χρειάζεται.
Τι θα πρέπει να έχετε στο νου για αυτή την βαθμολογία.
Είναι απλά ένας αριθμός
Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι είναι απλά μια ακόμη βαθμολογία. Για να αποφασίσετε αν μια διαφήμιση είναι αποδοτική για εσάς θα πρέπει να ελέγξετε και τις άλλες μετρήσεις που σας προσφέρει το Facebook.
Ο στόχος μια διαφήμισης είναι ποιο σημαντικός από έναν αριθμό.
Πολλές φορές αποσπάται η προσοχή μας στον κυκεώνα των μετρήσεων και ξεχνάμε το ποιο σημαντικό. Μια διαφήμιση κρίνεται πετυχημένη από το εάν πέτυχε τον στόχο που είχε ο διαφημιζόμενος στο κόστος που προϋπολόγιζε.